Udnyt dit firmas digitale potentiale til det fuldeste

Udnytter du virksomhedens digitale potentiale til det fuldeste? Det kan være svært at svare på, for du finder jo først ud af, hvad der virker, når du prøver dig frem. Fx kan det være, du ønsker at komme i gang med salg på Amazon, men er i tvivl om, om det kan svare sig. For godt nok kan du helt sikkert nå en del kunder, du ikke ville nå ad andre kanaler. Spørgsmålet er, om du kan skille dig ud fra andre.

Kom godt i gang med brug af Amazon

Ønsker du at komme godt i gang med marketing på Amazon, så gælder det om at lægge den rette salgsstrategi og vide, hvilke KPI’er du især bør være opmærksom på ved salg på Amazon. Online kan du finde marketingbureauer, som kan hjælpe dig med starte op med salg af produkter over Amazon.

Bl.a. så kan de hjælpe dig med at få det meste ud af dine annoncekroner, oprette vendorkonti og omorganisering af produktdata. Så du behøver ikke at skulle hitte ud af noget ift. Amazon-salg selv.

Salg via Amazon er blot én marketingaktivitet

At begynde med at bruge Amazon til salg er én måde at markedsføre produkter på, der fint supplerer andre arbejdsgange inden for din digitale markedsføring, fx annoncering på andre sider. Hvis det nu ikke er noget fysisk produkt, du sælger, giver det ikke som sådan mening at bruge Amazon. Så står du med en servicevirksomhed, fx en blikkenslager, så gør mere ud af andre kanaler til din rådighed.

Hvad kan servicevirksomheder gøre?

Fx kan det for en blikkenslager være klogt at annoncere i søgemaskiner eller i trykte medier og at få en professionelt udseende hjemmeside sat op, der som minimum skal have en kontaktformular for kunder at bruge og ideelt også har chatfunktion. Find en website-udvikler, når du ønsker ny webside.