Derfor er ja tak tilbud en god idé

Der er flere gode grunde til at ja tak tilbud er en god idé. Men først skal vi lige have styr på, hvad det der ja tak tilbud er for noget.

Ja tak tilbud går helt enkelt ud på at få kunderne til at skrive “ja tak” i kommentarfeltet på et tilbud, du har slået op på Facebook. Tilbuddet og opslaget kan formes helt efter dit eget ønske, så længe det fungerer med et “ja tak” fra kunden. Det er helt utroligt effektivt og kan bruges med alle tænkelige produkter, lige fra tøj til hvidevarer. Hvis du udfordrer din kreativitet, kan du få succes med næsten alle produkter via ja tak tilbud på Facebook. 

De mest oplagte fordele ved ja tak tilbud er at du får større online synlighed, længere rækkevidde og øget omsætning. Hvem vil ikke gerne have det? Det lyder næsten også for godt til at være sandt. Men det kommer heller ikke helt automatisk. 

Hvis du vil lykkes med ja tak tilbud, så skal du investere tid og energi i personlig interaktion med dine kunder. Det er der, ja tak tilbud virker. Når du spiller med på den præmis som sociale medier er bygget op omkring – nemlig at være sociale. 

Brug ja tak tilbud som supplement til butik eller webshop

Ja tak tilbud er et perfekt supplement til en fysisk butik, fordi du lynhurtigt kan få solgt en masse – også udenfor normal åbningstid i butikken. 

For en webshop kan det også give rigtig god mening med ja tak tilbud, da det udvider kundekredsen gevaldigt. I takt med at dit opslag får flere og flere “ja tak” kommentarer, sørger Facebooks algoritme for at sende dit budskab endnu længere ud til endnu flere mennesker. Billigere markedsføring skal du lede længe efter.

Interaktion er kodeordet

Det klassiske ja tak tilbud er en hurtig og effektiv vej til mere salg. Men du behøver ikke at følge opskriften præcist. Du må godt lege lidt med grundtanken.

Det er ikke altid det direkte salg, vi skal gå efter. Du kan også lave et opslag som opfordrer dine kunder til at svare på et spørgsmål i kommentarfeltet. Lav en quizz eller en konkurrence ud af det. Bed kunderne om at skrive et eller andet bestemt i kommentarfeltet, for at få adgang til en kundeklub, hvor du løbende kan præsentere dem for flere tilbud. Mulighederne er mange og kun fantasien sætter grænser.